Заняття для школярів. Молодший шкільний вік

Заняття для школярів молодшого шкільного віку у нас в АРТ ЛЕГО придається особлива увага. Молодший шкільний вік є важливим у становленні особистості дитини, бо саме тоді закладаються основи особистісного розвитку.

Віковими особливостями дітей 6-10 років можна вважати:
– незначний соціальний та моральний досвід,
– підвищену емоційність, вразливість
– імпульсивність та безпосередність поведінки дитини,
– бажання постійно розширювати коло спілкування.
Узгодження поведінки та усвідомлення моральних явищ життя, розрив між знаннями моральних принципів і відповідною поведінкою – найхарактерніша властивість дитини цього віку, не чітке розмежування «що таке добре, а що погано» (в 6 років, у 8, 9 ситуація змінюється)

Основними потребами дитини в початкових класах є необхідність:
– у комунікації та спілкуванні, більше ніж раніше,
– в дружбі і довірі,
– в емоційному контакті,
– в позитивній оцінці та визнанні   своїх дій та вчинків,
– у самовираженні,
– у самоповазі  та повазі до особистості,
– у набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.

На цьому віковому етапі у дитини формується ядро особистості (моральні почуття, цінності, переконання), відбувається набуття досвіду моральної поведінки. Вона вчиться не лише виконувати вимоги колективу, а й бере активну участь у постановці вимог, виборі доручень, справи, яка їй до душі: виникає ще одне новоутворення – відносно стійкі форми поведінки і діяльності, які в майбутньому становитимуть основу формування її характеру.

Беручи участь у спільних видах діяльності на заняттях для школярів молодшого шкільного віку у нас в АРТ ЛЕГО, вони вчаться будувати свої взаємини з однолітками, входити в колектив ровесників. Діти стають більш вимогливими до себе та оточуючих, прагнуть до взаємодії та взаємодопомоги.

Кожна дитина у сприятливому середовищі має можливість якнайкраще розкрити свої здібності і реалізувати їх. Треба пам’ятати, світ наших дітей, який створюємо і ми також, повинен бути наповненим заохоченням, терпимістю й похвалою; світ, у якому вони знаходять визнання й схвалення; світ, в якому можуть відверто поділитися своїми думками та переживаннями й очікувати участі, доброти й поваги, – цей світ дитинства стане прообразом дорослого життя наших дітей. Будуючи свою роботи з дітьми , наставники повинні пам’ятати, що діти навчаються того, чого їх вчать:
– якщо діти живуть із критикою, вони вчаться засуджувати;
– якщо діти живуть із ворожістю, вони вчаться битися;
– якщо діти живуть зі страхом, вони вчаться боятися;
– якщо діти живуть у  жалості, вони вчаться жаліти себе;
– якщо діти живуть із глузуванням, вони вчаться бути боязкими;
– якщо діти живуть із заздрістю, вони вчаться розчаруванню;
– якщо діти живуть із соромом, вони вчаться почувати себе винними;
– якщо діти живуть із заохоченням, вони вчаться довірі;
– якщо діти живуть  у терпимості, вони вчаться терпінню;
– якщо діти живуть із похвалою, вони вчаться вдячності;
– якщо діти живуть із визнанням, вони вчаться любити;
– якщо діти живуть із розумінням, вони вчаться цілеспрямованості;
– якщо дітей  вчать ділитися, вони вчаться бути щедрими;
– якщо діти живуть у чесності, вони вчаться бути правдивими;
– якщо діти живуть у справедливості, вони вчаться бути справедливими;
– якщо діти живуть у доброті і у ввічливості, вони вчаться поважати;
– якщо діти живуть у безпеці, вони вчаться вірити в себе й довіряти тим, хто поруч;
– якщо діти живуть у дружелюбності, вони вчаться розуміти, що світ прекрасний.

Запрошуємо Вас на наші заняття для школярів в АРТ ЛЕГО!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *