Якщо ви самі почнете займатись з дитиною ненав’язливо і з задоволенням, то і дитині буде значно простіше отримати результат на заняттях з вивчення англійської.
- “Розучуйте” з нею англійські слова і фрази (перше слово не просто так взято в лапки). Це не уроки і не навчальні заняття. Це ваше повсякденне спілкування з дитиною, під час якого ви говорите їй англійську лексику.
– Мама, дивись – машина!
– Так, і справді машина. А знаєш, як це буде по-англійськи? Car! This is a car.
Головні правила:
Слова потрібно використовувати в контексті ситуації: під час обіду говоримо про їжу, під час прогулянки по зоопарку – про тварин і т.д.
Відповідно, освоюємо тільки ті слова, які пов’язані з нинішнім побутом дитини: сім’я, кольори, одяг, тварини, фрукти і т.д.
Будь-яке слово має тут же підкріплюватися наочним чином: для слова “dog” – це іграшка, картинка / фотографія або кошлатий і гавкаючий пес поруч з вами 🙂
Ще одне: щоб дитина відразу ж “освоювала” англійську граматику (знову ж в лапках) говоріть їй цілі фрази. Адже якщо ви будете говорити їй окремі слова – вона повторить слова, а якщо цілі речення – почне використовувати речення.
Також для освоєння нових слів можна використовувати різні ігри, роздаткові матеріали (розмальовки, завдання і т.д.), при роботі з якими дитина буде отримувати величезне задоволення!
- Вивчайте з нею дитячі пісеньки і віршики. Знайти їх можна на різних сайтах. Підносити дитині сам вірш найкраще у вигляді невеликого “інсценування”, адже багато віршиків мають під собою якийсь сюжет і легко розігруються (наживо або на ляльках).
Малюк може попросити перекласти вірш на українську – ви передаєте, а потім знову граєте “постановку” перед ним. Головне правило: НЕ просити дитину повторити за вами. Ваше завдання – зацікавити її цією незрозумілою мовою. Багато діток можуть спочатку просто слухати і слухати, і слухати, а потім раптово почати “шпарити” ці вірші напам’ять.
Етапи роботи над віршем:
Спочатку ви самі вивчаєте зміст вірша або пісні, відпрацьовуєте свою вимову (звуки в словах, інтонацію, ритм).
Потім тренуєтеся виразно читати його і продумуєте наочну опору для дитини: інсценування з іграшками, який-небудь танець … включити і свою, і її фантазію!
Тепер можна представити вашу працю малюку. Після цього обговоріть виставу з дитиною: що вона зрозуміла, який момент сподобався їй найбільше.
Тепер запропонуйте дитині “приєднатися” до вашої постановки і підготувати спільний номер для інших членів сім’ї. Але для цього малюкові належить вивчити цей віршик (так з’явиться мотивація). Це буде і заняття з англійської, і корисне проведення часу з малюком.
Ще можна знайти (або придумати) пальчикову або жестову гру, засновану на цьому віршику. Тоді можна періодично пропонувати дитині грати в неї в будь-яких відповідних ситуаціях (зрозуміло, якщо вона сама цього захоче).
І звісно ж запрошуємо до нас на заняття =)